Υπαναχώρηση


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται:

Σκουλαρίκια και καλλυντικά για λόγους υγιεινής.

Προϊόντα από τα οποία έχουν αφαιρεθεί τα απαραίτητα προστατευτικά, ετικέτες και καρτελάκια του προμηθευτή/ κατασκευαστή

Επίσης, επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας του προϊόντος.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ASELIA.GR

Σε περίπτωση που θα παραλάβει διαφορετικό προϊόν ή ποσότητα από αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης.
Σε περίπτωση που κατά την παράδοση η συσκευασία του προϊόντος είναι κατεστραμμένη , ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.

Σε όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής/Τιμολόγιο ) και πλήρη τη συσκευασία του προϊόντος. Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται κατά προτίμηση με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier/μεταφορική και η χρέωση θα επιβαρύνει την εταιρεία aselia.gr (Δικαίωμα Υπαναχώρησης)
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων , και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την aselia.gr, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με ίδια συσκευή, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η aselia.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.

Το κόστος των Μεταφορικών, όλων των επιστρεφόμενων προς την Εταιρεία προϊόντων, επιβαρύνει την εταιρεία.

Η Εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται επιστροφές προϊόντων όταν κρίνει ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Δεν επιστρέφονται δαπάνες μεταφορικών και παράδοσης και ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν και ζήτησε την υπαναχώρηση.